Szállítási feltételek



Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy webáruházunk csak 5000 forint feletti értéket szállít ki. Csak Magyarország területén belül szállítunk. Folyamatosan törekszünk arra, hogy a megrendelt áru mihamarabb eljusson Önhöz a legkedvezőbb áron. 



SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

A termékek szállítási ideje függ attól, hogy melyik raktárunkban található. Előfordulhat, hogy bizonyos esetekben később tudjuk csak feladni az árut, ezért a lenti határidők a későbbi feladás miatt nem tarthatóak. Ekkor mindenképpen tájékoztatjuk a késés okáról, mértékéről és a várható szállítási időpontról. Természetesen, ha a határidő nem felel meg, elállhat a szerződéstől. Az is lehetséges, hogy a terméket a rendelés /fizetés után hamarabb megkapja. 

Futárszolgálattal GLS  igénybevétele esetén a csomagot utánvéttel a megrendelés beérkezése után 5-7 munkanapon belül, banki átutalásos fizetési mód esetén a teljes összeg beérkezése után 5-7 munkanapon belül szállítjuk ki a megadott címre. A tapasztalataink alapján tájékoztatjuk Önöket, hogy a FOXPOST házhozszállítás a csomag átadásától számítva több, mint 7 munkanapot vehet igénybe! E-mailben értesítjük az áru feladásáról. 

Pick Pack Pont szolgáltatás keretében feladott küldemény minden esetben nem időgarantált küldeménynek minősül. Pick Pack Pont Szolgáltatás esetén a küldemény PPP kézbesítési pontra történő továbbítására nincs garantált határidő, mindazonáltal az esetek 99%-ában elért várható szállítási idő a megrendelés beérkezését  követően 5-7 munkanap, de kiemeljük, hogy erre garanciát nem vállalunk.  A feladásról e-mail értesítést küldünk.

FOXPOST automatába történő kiszállítást is 5-7 munkanapon belül tudjuk teljesíteni, de a szolgáltató csúszásáért a felelősséget nem áll módunkban vállalni. Az automatába történt feladásról e-mailben tájékoztatjuk.

Ha bármilyen oknál fogva nem kapja meg az árut a megadott határidőn belül, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!


KISZÁLLÍTÁS

 
A csomagot az alábbi módokon tudjuk Önnek eljuttatni:

1. Előzetes egyeztetés után lehetőség van a csomag személyes átvételére székhelyünkön. Ebben az esetben nincs kiszállítási díj, az átvétel ingyenes. Ha ezt a módot választja, készpénzben kérjük az áru ellenértékét, bankkártyát egyelőre nem áll módunkban elfogadni. Természetesen átvétel előtt átutalással is kiegyenlítheti a számlát, az összeg befolyása után tudjuk az árut átadni. 

2. Kérhet házhozszállítást GLS futárszolgálattal. Ennek a díja utánvéttel 1500 forint,  előre utalással 1200 forint.  A díj Magyarország területén belül érvényes.

A futár munkanapokon érkezik 8-17 óráig, ezért érdemes olyan címet megadni, ahol napközben tartózkodik. Sajnos a kézbesítés időpontját nem áll módunkban egyeztetni. 

3. Pick Pack Pontra is kiszállítjuk a csomagját, ha Önnek így kényelmes vagy nem tud otthon vagy a munkahelyén csomagot átvenni munkaidőben. Pick Pack Pontra szállítás díja 990 forint. Nem kell a futárt várnia, Ön dönti el mikor és hol veszi át interneten rendelt csomagját. Készpénzben és bankkártyával is fizethet. Az országban 240 településen, több mint 700 frekventált helyen lévő, jól megközelíthető  átvevőpont áll az Ügyfelek rendelkezésére, ahol rugalmas időpontokban, töltőállomásokon akár éjjel is fel tudja venni csomagját. A csomag átvételére 7 naptári nap áll rendelkezésre. Ön vagy meghatalmazottja veheti át a csomagot. A biztonsága érdekében az átvételhez személyi igazolvány vagy más személyazonosságot igazoló okmány felmutatása szükséges. A csomag érkezéséről e-mail értesítést kap a szolgáltatótól. 
A személyes átvétel minél gyorsabb lebonyolítása érdekében kérjük, hogy jegyezzék fel a rendelés azonosító számát. 

4. Csomagját FOXPOST szolgáltatással is feladjuk. Ebben az esetben kérheti automatába történő feladást, illetve a házhozszállítást is. 

- Automatába történő szállításkor a csomag átvételi pontra érkezése után a szolgáltató SMS-ben értesíti a címzettet és az üzenetben küld egy egyedi azonosító kódot, amely segítségével nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. A nyitókóddal bárki átveheti a csomagot az automatából. A csomag felvételére 3 nap áll rendelkezésre. Az utánvét összegét az automatáknál csak bankkártyával lehet kifizetni.  FOXPOST automatába szállítás díja 640 forint.

- FOXPOST házhozszállítási szolgáltatását is igénybe veheti. Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt. A kiszállítást megelőzően a futár telefonon egyeztet a címzettel az átvétel időpontjáról. Sikertelen kézbesítést követően a futár nem hagy értesítést, hanem a szolgáltató ügyfélszolgálata veszi fel a kapcsolatot a címzettel telefonon, hogy egyeztessenek a kiszállításról. FOXPOST házhozszállítás díja utánvéttel 1300 forint. A csomag és az utánvét összegét a futárnak készpénzben tudja kifizetni. 

A kiszállítás és utánvét díjainak csak egy részét terheljük a Vásárlóinkra. 


FIZETÉS

Jelenleg csak készpénzben, banki átutalással és utánvéttel tudja kiegyenlíteni az áru értékét, de hamarosan a bankkártyás fizetés is elérhető lesz webáruházunkban. Utánvét esetében a Pick Pack Pontokon és a GLS futárnál lehetőség van bankkártyás fizetésre. A FOXPOST automatáknál kizárólag bankkártyával tud fizetni. Készpénzben a személyes átvételkor, Pick Pack Pontokon, a GLS és FOXPOST futárnál fizethet.  

Bankszámlaszámunk: OTP Bank 11701011-21453740  


REKLAMÁCIÓ


Minden esetben törekszünk, hogy Ügyfeleink a termékeinkkel maximálisan meg legyenek elégedve. A szálgyártástól a termék csomagolásáig a folyamat szigorúan ellenőrzött. Nagy figyelmet fordítunk arra, hogy kifogástalan termékek kerüljenek a vásárlóinkhoz, hiszen hosszú távon számítunk az ügyfeleinkre. Előfordulhat azonban, hogy mégis hibás termék kerül kiszállításra. Kérjük, hogy ezt a problémát mihamarabb jelezze nekünk a info@brubecksport.hu email címen. Hivatkozással a rendelésszámra írja meg, milyen hibát észlelt és azt, hogy melyik megoldást választja az alábbiak közül.


Hibás áru


Hibás áru esetén kérheti a termék cseréjét ugyanolyan termékre, de választhat helyette másik terméket is. Ha a másik termék értéke magasabb a reklamált termék értékénél, akkor a különbözetet átutalással vagy utánvéttel készpénzben a futárnak kell kifizetni. Ebben az esetben futárral kiküldjük Önnek a csereterméket, és a futárnak oda tudja adni a visszaküldendő terméket. Ha a hibás termék kapcsán eláll a szerződéstől, akkor küldje vissza a terméket és a vételárat a visszaküldés költségével együtt Önnek a hibás áru kézhezvételétől számított 14 napon belül visszautaljuk. Ha készpénzben fizette az árut, ne felejtse el megadni bankszámlaszámát, ahova utalni tudunk.
Ha a választott másik termék olcsóbb, mint az eredeti hibás termék, akkor a két vételár különbözetét természetesen visszautaljuk az Ön részére. 


Nem hibás áru cseréje/Visszavét

Akkor is kérheti a termék cseréjét és visszavételét, ha nem hibás termékről van szó, csak meggondolta magát és eláll a szerződéstől. Az átvételtől számított 14 napon belül jelezze felénk a döntését! Ez esetben kérjük, hogy az árut küldje vissza hozzánk a következő címre: Brubeck Magyarország Kft  2097 Pilisborosjenő, Ezüsthegyi út 2/a. Elállás esetén töltse ki a ÁSZF mellékleteként csatolt Elállási nyilatkozatot és tegye bele a visszaküldendő csomagba, de az is elegendő, ha elállási szándékát a info@brubecksport.hu e-mail címre írt levélben jelzi felénk. Az elállás megindoklása nem kötelező, de örülnénk, ha döntésének okait megosztaná velünk, hogy a jövőben minél jobban tudjuk kiszolgálni Önöket. Az áru ellenértékét az Ön által megadott bankszámlaszámra visszautaljuk 14 napon belül. Amennyiben ezt az opciót választja, a visszaszállítás költsége Önt terheli.

Ha a terméket cserélni szeretné, akkor jelezze ezt felénk e-mailben. Ezután nincs más teendője, mint visszaküldeni az árut és a webshopon keresztül megrendelni a másik kiválasztott terméket, mintha egy teljesen új tranzakció lenne. A visszaküldött áru ellenértékét 14 napon belül visszautaljuk, de a visszaszállítás költségét Önnek kell fizetni.  

Cserefeltételek/Visszavét feltételek

Csak eredeti csomagolásban visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vett használatba. A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, eredeti csomagolása) munkatársunk ellenőrzi, mely folyamatot a csomag kibontásától az átvizsgálásáig videokamerával rögzítünk a félreértések elkerülése végett. Ha Ön a terméket használatba vette, illetve nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni, akkor nem áll módunkban visszavenni és a vételárat visszafizetni. 

Ha a csomag átvételekor sérülést talál a dobozon, kérjük rögtön az átvétel pillanatában jelezze a futárnak, akivel kárjegyzőkönyvet kell felvenni. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk szállítást érintő reklamációt elfogadni.

Amennyiben a termékről felbontás után derül ki, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket a fentiek szerint ingyenesen kicseréljük.

Egészségügyi okokból a fehérneműk esetében csak a hibás áruk cseréjére van lehetőség.



Reméljük, hogy termékeinkkel és az esetleges reklamációs ügyintézésünkkel meg lesz elégedve és sokáig az ügyfeleink között tisztelhetjük Önt. Jó vásárlást!