SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Kiszállítás

Kedves vásárlóink!
Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy webáruházunk csak 5000 forint (fuvardíj nélkül értendő) feletti értéket szállít ki. Webshopunk jelenleg csak Magyarország területén belül vállal szállítást. Külföldi kiszállítással kapcsolatosan vegye fel velünk a kapcsolatot az info@brubecksport.hu címen!

Folyamatosan törekszünk arra, hogy a megrendelt áru mihamarabb eljusson Önhöz a legkedvezőbb áron. 

SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

A termékek szállítási ideje függ attól, hogy melyik raktárunkban találhatóak:

1. Helyi raktárunkból  1-2 munkanapon belül fel tudjuk adni a rendelt csomagját
2. Kinti raktárból behozandó tételek feladása általában 5-7 munkanapon belül történik.

Nagy helyi készlettel rendelkezünk, de kérjük, vegyék figyelembe, hogy a gyár széles választéka miatt nem minden szín és méret érhető el azonnal a magyarországi raktárról. A webshopban elérhető készlet a helyi és a gyári raktári árut együttesen mutatja. Ritkán előfordulhat, hogy rendelésekor a termék rendelkezésre álló készletet mutat, de később mégsem tudunk szállítani, mivel az Ön rendelése nem “foglalja” a készletet a gyári raktárban, így mire feldolgozásra kerül, átmenetileg elfogy. Ez a jelentősen megnövekedett kereslet és az alapanyaghiány következménye. A termelés folyamatos, a gyárból hetente, gyakran hetente többször is kapunk árut, ezért általában nem kell sokat várni a rendelt termékre. Azonban a fentiek miatt bizonyos esetekben később tudjuk csak feladni csomagját. Nagyobb késés esetén tájékoztatjuk a késés okáról, mértékéről és a várható szállítási időpontról. Az év végi időszakban gyakrabban előfordulhatnak csúszások és nem mindig áll módunkban külön értesítést küldeni a késésről. Természetesen, ha a határidő nem felel meg, elállhat a szerződéstől. Igyekszünk mindenkinek a lehető leghamarabb teljesíteni. Megértésüket és türelmüket nagyon köszönjük! 

Ha bármilyen oknál fogva nem kapja meg az árut a megadott határidőn belül, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!
 
 

Szállítási módok

logo thumb

Kérhet házhozszállítást GLS futárszolgálattal. Ennek a díja 1900 forint.  A díj Magyarország területén belül érvényes. A szállítás ingyenes 45 000 Ft feletti vásárlás esetén. 

GLS igénybevétele esetén a csomagot utánvéttel a feladást követően másnap megkapja, banki átutalásos fizetési mód esetén a teljes összeg beérkezése után adjuk fel az árut, ezután következő munkanapon szállítjuk ki a megadott címre.

A futár munkanapokon érkezik 8-17 óráig, ezért érdemes olyan címet megadni, ahol napközben tartózkodik. Sajnos a kézbesítés időpontját nem áll módunkban egyeztetni. 
foxpost logo

Csomagját FOXPOST szolgáltatással is fel tudjuk adni.

Automatába történő szállításkor a csomag átvételi pontra érkezése után a szolgáltató SMS-ben értesíti a címzettet és az üzenetben küld egy egyedi azonosító kódot, amely segítségével nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.

A nyitókóddal bárki átveheti a csomagot az automatából. A csomag felvételére 3 nap áll rendelkezésre! Az utánvét összegét az automatáknál csak bankkártyával lehet fizetni.  FOXPOST automatába szállítás díja 1290 forint. 45 000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes. 

FOXPOST automatába történő kiszállítást is általában 2-3 munkanapon belül tudjuk teljesíteni, de a szolgáltató csúszásáért a felelősséget nem áll módunkban vállalni. Az automatába történt feladásról e-mailben tájékoztatjuk. 

A postai szolgáltatások nyújtásának részletes szabályait tartalmazó 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet (Postai kormányrendelet) módosítása kötelezővé teszi a webshopok számára, hogy választási lehetőségként tüntessék fel a Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatást is. Ennek megfelelően közzétesszük a postai kézbesítés szállítási díjait is, amelyet számunkra a jogszabály ír elő:

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.

A postai díjakra minden esetben csomagonként bruttó 5000 Ft kezelési költséget számolunk fel.

  1. Át nem vett csomagok visszaszállítási költségeire
  2. A szállítási kockázatok fedezetére
  3. Többlet ügyintézésre, költségekre. Mivel Társaságunk nem áll szerződésben a Postával, így a csomagok postai feladását a hivatalban lehet csak intézni és Társaságunknak kell gondoskodni a csomagot hivatalba szállításáról is.

A postai kézbesítést kizárólag előre utalással vagy bankkártyás fizetéssel áll módunkban teljesíteni.

Előzetes egyeztetés után lehetőség van a csomag személyes átvételére székhelyünkön. Itt üzlet nincs, csak raktár. Kérjük, adja le a rendelését a webshopban, hogy előre össze tudjuk készíteni a csomagot, illetve ki tudjuk állítani a számlát. Készpénzes fizetési mód sajnos nincs a webshopban, így a banki átutalást jelölje meg akkor is, ha a helyszínen készpénzben szeretne fizetni. A megjegyzés rovatba tüntesse fel, hogy készpénzben fizet!

Személyes átvételkor nincs kiszállítási díj, az átvétel ingyenes. Ha ezt a módot választja, készpénzben vagy átutalással tudja az áru ellenértékét kiegyenlíteni. Bankkártyát nem áll módunkban elfogadni. Átutalás esetén az összeg befolyása után tudjuk az árut átadni. 

 

Fizetési módok

Jelenleg készpénzben, banki átutalással, Simple Pay kártyás fizetéssel és utánvéttel tudja kiegyenlíteni az áru értékét. Utánvét esetében a GLS futárnál lehetőség van bankkártyás fizetésre. A FOXPOST automatáknál kizárólag bankkártyával tud fizetni. Készpénzben a személyes átvételkor és a GLS futárnál fizethet.  

Utánvét esetén utánvéti díjként 350 Ft kerül felszámításra. 

Bankszámlaszámunk: OTP Bank 11701011-21453740  

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a kiszállított termékekről minden esetben számlát állítunk ki, melyet rendszerünk automatikusan elküld az Önök részére a rendeléskor megadott email címre. A kiszállított csomagban ezért a korábbiakkal ellentétben nem küldünk nyomtatott számlát. Megértésüket köszönjük.

Reklamáció, visszaküldés

REKLAMÁCIÓ

Minden esetben törekszünk, hogy Ügyfeleink a termékeinkkel maximálisan meg legyenek elégedve. A szálgyártástól a termék csomagolásáig a folyamat szigorúan ellenőrzött. Nagy figyelmet fordítunk arra, hogy kifogástalan termékek kerüljenek a vásárlóinkhoz, hiszen hosszú távon számítunk az ügyfeleinkre. Előfordulhat azonban, hogy mégis hibás termék kerül kiszállításra. Kérjük, hogy ezt a problémát mihamarabb jelezze nekünk.

 

Hibás áru

Hibás termék szállítása esetén a terméket ne kezdje el használni, azonnali hatállyal jelezze felénk a tapasztalt hibát! 

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek.

A szavatosság a fogyasztóvédelmi törvény szerint a termékeknek már a vásárlás pillanatában meglévő, rejtett gyártási hibából eredő sérüléseire, hiányosságaira érvényes. Szavatosság nem vonatkozik a használat során elhasználódásból, nem rendeltetésszerű használatból, a termék megrongálásából, nem jó méretválasztásból, nem megfelelő ápolásból, kezelésből vagy egyéni sajátosságokból adódó kopásokra, sérülésekre. Nem érvényesíthető szavatosság a használat során külső tárgy behatása miatt keletkezett anyagsérülésekre sem. 

Hibás áru esetén kérheti a termék cseréjét ugyanolyan termékre, de választhat helyette másik terméket is. Ha a másik termék értéke magasabb a reklamált termék értékénél, akkor a különbözetet átutalással vagy utánvéttel készpénzben a futárnak kell kifizetni. Ebben az esetben futárral/Foxposttal kiküldjük Önnek a csereterméket, és a futárnak oda tudja adni/ Foxpostba el tudja helyezni a visszaküldendő terméket az eredeti szállítási mód szerint. Ha a hibás termék kapcsán eláll a szerződéstől, akkor küldje vissza a terméket és a vételárat a visszaküldés költségével együtt Önnek a hibás áru kézhezvételétől számított 14 napon belül visszautaljuk. Ne felejtse el megadni bankszámlaszámát, ahová utalni tudunk.
Ha a választott másik termék olcsóbb, mint az eredeti hibás termék, akkor a két vételár különbözetét természetesen visszautaljuk az Ön részére. El is állhat a szerződéstől.  Ebben az esetben a vételárat a szállítás költségével együtt megtérítjük. 

Kérjük, töltse ki a lenti Űrlapot. Hibás áru esetén az extra szállítási költség (a visszaszállítás és az újbóli kiküldés költségei) minden esetben minket terhel.

Elállás / Visszavét

Akkor is kérheti a termék cseréjét és visszavételét, ha nem hibás termékről van szó, csak meggondolta magát és eláll a szerződéstől.(kivéve zoknik és fehérneműk!)  Az átvételtől számított 14 napon belül jelezze felénk a döntését a visszaküldési űrlap kitöltésével.  Az elállás megindoklása nem kötelező, de örülnénk, ha döntésének okait megosztaná velünk, hogy a jövőben minél jobban tudjuk kiszolgálni Önöket. Az áru ellenértékét visszautaljuk az Ön által megadott magyar forint bankszámlaszámra a termék visszaérkezése után 14 napon belül. (devizaszámlára, külföldi számlára nem utalunk)

 

Cserefeltételek/Visszavét feltételek

Csak eredeti, ép csomagolásban visszaküldött, címkével ellátott, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vett használatba. A címke meglétét minden esetben kiszállításkor ellenőrizzük, leszakadt címkével soha nem szállítunk ki árut, ezzel bizonyítjuk vevőinknek, hogy az áru új, nem használt, gyári minőség. A csomagolást ne tépje fel, ne ragasszon rá semmit! A termék felpróbálása előtt ne vágja ki a címkét! A visszaküldött áru sértetlenségét (termék, címke sértetlensége, eredeti csomagolása) munkatársunk ellenőrzi, mely folyamatot a csomag kibontásától az átvizsgálásáig videokamerával rögzítünk a félreértések elkerülése végett. Ha Ön a terméket használatba vette, illetve nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni, a címkét eltávolította, akkor nem áll módunkban cserélni vagy visszavenni és a vételárat visszafizetni. 

Ha a csomag átvételekor sérülést talál a dobozon, kérjük rögtön az átvétel pillanatában jelezze a futárnak, akivel kárjegyzőkönyvet kell felvenni. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk szállítást érintő reklamációt elfogadni.

Amennyiben a termékről felbontás után derül ki, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket a fentiek szerint ingyenesen kicseréljük.

Egészségügyi okokból a fehérneműk és zoknik esetében csak a hibás áruk cseréjére van lehetőség.

Reméljük, hogy termékeinkkel és az esetleges reklamációs ügyintézésünkkel meg lesz elégedve és sokáig az ügyfeleink között tisztelhetjük Önt. Jó vásárlást!

 

Visszaküldés menete

1. Először is a visszaküldés menetének meggyorsítása érdekében kérjük töltse ki az alábbi ürlapot! Az üzenet mezőben ne felejtsen el kitérni a termék(ek) pontos nevére és specifikációjára (szín, méret), hogy pontosan tudjuk mire szeretné cserélni. Elállás esetén ezt a mezőt üresen hagyhatja vagy leírhatja az elállás okát, ha szeretné. Megköszönnénk, ha ezzel segítene, hogy információkat gyűjtsünk a termékkel kapcsolatos problémákról a termékfejlesztéshez. 

Visszaküldési űrlap






    2. Az űrlap elküldése után, nincs más teendője, mint a kérdéses árut eljuttatni hozzánk. Ennek több módja van. Az árut elküldheti egy Ön által választott szállítási módon. A visszaküldés költségét Ön fizeti.

    Kérjük, hogy a visszaküldeni kívánt csomagon tüntesse fel a rendelésszámát a gyorsabb feldolgozás érdekében!

    Székhelyünk címe:

    BRUBECK Magyarország Kft 
    2097 Pilisborosjenő
    Ezüsthegyi út 2/a

    vagy

    Ha FOXPOST automatán keresztül rendelt, akkor az eredeti megrendeléshez tartozó nyitókóddal ki tudja nyitni annak a csomagautomatának az ajtaját, amibe rendelése érkezett. A kód 14 napig érvényes. Így a visszaküldés díja 990Ft, amit az automatánál tud kifizetni bankkártyával.

    Ha más szállítási móddal rendelt, akkor is feladhatja a csomagot FOXPOST-tal a Pilisborosjenő Coop automatába. A csomagot Önnek kell a Foxpost rendszerén keresztül regisztrálnia a feladáshoz.